13.01.2018. / 11:20h Ekonomija - Završena velika akvizicija u Velikoj Kladuši

Tešanjska AS Grupa preuzela i treći dio Agrokomerca!

Tešanjska AS Grupa preuzela i treći dio Agrokomerca!
AC Food Velika Kladuša, članica AS grupacije, kupila je i posljednju trećinu Agrokomerca u Velikoj Kladuši - tvornicu biskvita u sudskoj prodaji koja je održana u petak.

AC Food je ponudio za tvornicu iznos od 2.406.500 KM i obavezan je da u roku od 30 dana izvršiti uplatu sredstava kada će postati konačni vlasnik i trećeg dijela Agrokomerca, i tako zaokružiti kompletno preuzimanje nekadašnjeg velikokladuškog giganta. 
 
U kupljenom pogonu Agrokomerca se proizvode biskviti, petit keks, kao i drugi konditorski proizvodi. 
 
"Ovim je AC Food zaokružio kupovinu jedne cjeline na lokaciji Polje prehrambene industrije Agrokomerc, u namjeri da se ovaj nekadašnji gigant bosanskohercegovačke industrije hrane ponovno stavi u funkciju razvoja Velike Kladuše, Krajine, ali i cijele prehrambene industrije Bosne i Hercegovine", istakli su iz kompanije, prenosi Indikator ba.
 
Inače, imovina Agrokomerca, koja se prodaje u fazama, proteže se na ogromnom kompleksu veličine 270 dunuma u naselju Polje u Velikoj Kladuši i podijeljena je u tri proizvodne cjeline. 
 
Prvu čine tvornica stočne hrane, pržionica kafe i prodaja voća i povrća, a 28. marta 2017. godine na prodaji u Općinskom sudu u Velikoj Kladuši za 3,05 miliona KM AC Food je kupio ovu cjelinu. U junu, kompanija je preuzela i proizvodnju Agrokomercovog brenda Tops. 
 
Drugu cjelinu predstavlja mesna industrija, hladnjače i skladišta, koju je AC Food za 4,4 miliona KM kupio 30. septembra također na sudskoj prodaji. 
 
Treću i posljednju cjelinu imovine Agrokomerca sačinjavaju tvornice za proizvodnju biskvita, čokolade i kakaa, za koju je kompanija AC Food ponudila 2,4 miliona KM.
 
Rusmir Hrvić, predsjednik Uprave AS GROUP, potvrdio je za „Slobodnu Bosnu“ još prije nekoliko mjeseci kako namjerava preuzeti i treći dio Agrokomerca kako bi zaokružio proizvodni proces i pokrenuo integralnu proizvodnju prehrambenih proizvoda.
 
„Naša poslovna orijentacija jeste da razvijamo saradnju s kooperantima. Želimo primijeniti pozitivno iskustvo velikih evropskih proizvođača hrane - niko od njih ne proizvodi sve,  nego se oslanjaju na vlastitu mrežu kooperanata. U svojim najboljim danima, to je radio i „Agrokomerc“ i mi namjeravamo nastaviti i usavršiti to pozitivno naslijeđe“, kazao je Hrvić.

 

(Vijesti.ba / SB)