03.10.2017. / 11:43h Ljepota i Zdravlje - Korisni savjeti

Fizička aktivnost je najbolji analgetik

Fizička aktivnost je najbolji analgetik
Јesenja kostobolja uspješno se prevazilazi fizičkom aktivnošću. Naravno, uslov je da bolovi nisu uzrok nekog ozbiljnijeg oboljenja skeletnog sistema koje zahtijeva medicinski program vježbi...

Јesenja kostobolja uspješno se prevazilazi fizičkom aktivnošću. Naravno, uslov je da bolovi nisu uzrok nekog ozbiljnijeg oboljenja skeletnog sistema koje zahtijeva medicinski program vježbi...

Ukoliko vam teško pada zahlađenje jer vam hladniji vazduh i vlažno vrijeme izazivaju kostobolju, savjet je da bude fizički što aktivniji jer rekreacija na tijelo djeluje kao analgetik.

Naravno, uslov je da bolovi nisu uzrok nekog ozbiljnijeg oboljenja skeletnog sistema koje zahtijeva medicinski program vježbi.

Fizička aktivnost osim što povoljno djeluje na zglobove i doslovno razmrdava tijelo prija i mentalnom zdravlju. Praktično govoreći, tmurno vrijeme ima mnogo manji negativan uticaj na raspoloženje ako ste u dobroj fizičkoj formi.

Sve predložene vježbe radite u skladu sa trenutnim mogućnostima, što znači da svaki pokret treba da prija. Dišete ravnomjerno i ne pravite nagle okrete ili savijanja.

Zagrijavanje

Da biste ubrzali cirkulaciju i pripremili tijelo za vježbanje najprije istrčite jednu kraću razdaljinu u tempu koji vam odgovara. Prije trčanja kružnim pokretima zagrijte vrat, ramena, kukove, koljena i skočne zglobove, prenose Večernje novosti.

Ramena

Podižite ruke od tijela dok ne budu u visini ramena da biste povećali kapacitet pluća i "podmazali" mišiće ramenog pojasa. Duboki udah prati podizanje, a ravnomjerni izdisaj supštanje ruku.

Struk i bočni trbušnjaci

Zauzmite raskoračni stav i lagano se okrećite u struku, tako da noge miruju, a pomjerate samo gornji dio tijela. Kontrolisanim pokretom, što znači snagom mišića, okrećite se ulijevo i udesno. Vježba je odlična jer poboljšava pokretljivost kičmenog stuba i aktivira bočne trbušne mišiće.

Istezanje leđa i zadnje strane butina

Zauzmite širi raskoračni stav i spustite gornji dio tijela ka sredini. Zatim se okrećite najprije ka jednoj, a potom ka drugoj nozi. Svaki pokret kontrolišite snagom mišića stomaka i leđa (ne povijajte leđa već zategnite mišiće leđa i stomaka i na taj način upravljajte kretanjem). Vježba je namijenjena istezanju leđa i zadnje strane butine i odgovara onima koji dugo sjede.

(Vijesti.ba)


Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA - Portal Vijesti.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Vijesti.ba!